درب ضد سرقت ترک چیست؟ ویژگی و راه‌های شناخت این درب

در چند سال گذشته فروش درب ضد سرقت ترک اصل در ایران رواج بسیاری داشت، اما به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و همچنین افزایش قیمت درب ضد سرقت ترک وارداتی، خرید و فروش این نوع از درب‌های ضد سرقت کاهش یافت. به تازگی درب ضد سرقت ترکیه به عنوان کالای لوکس شناخته شده است و واردات کالای لوکس نیز غیر مجاز می‌باشد. در نتیجه می‌توان گفت خرید درب ضد سرقت ترک اصل کار تقریبا ناممکنی بوده و ادعای فروشندگان و بازاریان در این خصوص نیز مورد اعتماد نیست.

گروه تولیدی پرشین درب یکی بزرگترین تولید کنندگان و وارد کنندگان انواع درب‌های ضدسرقت ترک، فلزی، لوکس، ایرانی، ضد حریق و… می‌باشد. ما در اولین قدم برای شروع فعالیت خود یک مسیر و هدف را مشخص کرده‌ایم که فقط درب‌های با کیفیت و لوکس را تولید و به مشتریان خود تحویل دهیم.

چگونه یک درب ضد سرقت ترک اصل را بشناسیم؟

همیشه در بین متقاضیان خرید درب ضد سرقت این سوال وجود دارد که چگونه می‌توانیم درب ضد سرقت ترک اصل را تشخیص دهیم؟

پاسخ به این سوال ده سال پیش کار بسیار آسانی بود زیرا تفاوت تکنولوژی ساخت، بسته بندی ، یراق آلات و متریال بکار رفته در درب‌های ترک با درب‌های ایرانی به راحتی قابل تشخیص بودند. اما امروزه به علت کاهش فاصله بین علم و تکنولوژی ساخت درب و همچنین متریال به کار رفته در ساخت آن‌ها پاسخ به این سوال را بسیار دشوار کرده است.

متاسفانه هنوز هم در برخی خریداران محترم این باور غلط وجود دارد که جنس خارجی از جنس نمونه ایرانی بهتر است. به همین علت برخی تولید کنندگان درب‌های ضد سرقت ایرانی ناچار برای فروش بیشتر اقدام به وارد کردن درب ضد سرقت ترک تقلبی می‌نمایند.

لذا پیشنهاد شرکت پرسین درب به شما خریداران محترم درب ضد سرقت ترک این است که سعی کنید تنها از برندهای معتبر در زمینه تولید و وردات درب خرید نمایید.

 

ویژگی مهم درب ضد سرقت ترک

برای انتخاب درب ضد سرقت باید دربی را انتخاب نمایید که متناسب با محل مورد استفاده باشد. درب‌‌های ضد سرقت ترک به علت کیفیت بالایی که دارند بیشتر برای منازل و اماکن خصوصی که کیفیت در آنها در درجه اول قرار دارد استفاده می‌شود.

چند ویژگی مهم درب‌های ضد سرقت ترک به شرح زیر می‌باشد:

  1. ایمنی بسیار بالا در برابر سرقت و حوادث غیر مترقبه
  2. کاربرد و نصب آسان
  3. دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا
  4. چهار چوب مستحکم و استاندارد
  5. مقاوم در برابر فشار و ضربه
  6. اسکلت فلزی قوی با روکش فلزی از جنس نورد سرد

لولاهای درب ضد سرقت ترک

درب‌های ضد سرقت ترک نسبت به درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی با کیفیت‌تر بوده و ویژگی‌های بهتری نیز دارند. درب‌های ترک چهار لولا داشته و همچنین قابلیت رگلاژ نیز دارند. همچنین نسبت به لولاهای درب ضد سرقت چینی مستحکم‌تر و قطورتر نیز هستند.

قفل درب ضد سرقت ترک

بر روی این درب‌های ترک یه عدد چشمی و یک قفل شب بند تعبیه شده است. کار کرد سیستم قفل این درب‌ها به این صورت است که با چرخاندن کلید به طور همزمان ۸ زبانه متحرک و ثابت در دوجهت مختلف وارد چارچوب می‌شوند.

امنیت بالای درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک به دلیل ویژگی‌های زیادی که دارد به عنوان یه محصول درجه یک در این زمینه شناخته می شود. از مهمترین ویژگی‌های درب ضد سرقت ترک امنیت بالای آن می‌باشد. در واقع زمانی که شما درب ضد سرقت بر روی ورودی خانه خود نصب می‌کنید هیچ شخصی بدون داشتن کلید و به صورت مستقیم نمی‌تواند وارد خانه شما شود و این درب‌ها با هیچ روشی و یا کلیدی به غیر از کلید خودشان باز نمی‌شوند.

زیبایی فوق العاده درب‌ ضد سرقت ترک

شاید با مطالعه این مقاله تا به اینجا گمان کنید که درب‌های ضد سرقت تنها کیفیت بالایی دارند اما باید بدانید که یکی از مهمترین ویژگی آن‌ها ظاهر فوق العاده زیبای آنها می‌باشد، در نتیجه زیبایی ساختمان شما را چند برابر می‌کند.

این درب‌ها از جنس MDF بوده و روکش آنها از جنس چوب طبیعی می‌باشد که به همین دلیل زیبایی آن‌ها چند برابر می‌شود. امروزه این درب‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند که شما می‌توانید متناسب با سلیقتان آنها را خریداری نمایید.

عوامل تاثرگذار در قیمت درب ضد سرقت ترک

در این قسمت از این مقاله سعی داریم که عواملی که در قیمت درب تاثیر بسزایی دارد را برای شما بگوییم:

برند شرکت تولید کننده درب: در کشور ترکیه برندهای مختلفی اقدام به تولید درب کرده‌اند. هر کدام از این شرکت‌ها خصوصیات منحصربفرد خودشان را دارند به همین علت قیمت آن‌ها باهم یکسان نیست. البته قیمت آن‌ها تفاوت فاحشی باهم ندارند.

ضخامت استیل بکار رفته در ساختار درب: ضخامت استیل بکار رفته در این نوع درب‌ها از ۵/۰ میلیمتر تا ۲ میلیمتر متفاوت است. البته لازم به ذکر است که این ضخامت بنا به در خواست کارفرما قابلیت سفارشی سازی دارد. به طبع به همان میزان که ضخامت استیل بیشتر شود، قیمت نهایی درب نیز بیشتر می‌شود. این ویژگی درب در تولید کنندگان مختلف متفاوت است.

روکش درب ضد سرقت ترک: روکش بکار رفته در ساختار درب ضد سرقت ترک بر اساس چوب طبیعی، مصنوعی، پی وی سی و ام دی اف باشد و یا درب ضد حریق با روکش‌های عایق مانند پشم نسوز و پلی اورتان باهم تفاوت دارند.

دستگیره درب ضد سرقت ترک:

به طور کلی قفل و دستگیره درب‌‌های ضد سرقت ترک از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به علت ماندگاری بالای رنگ و مقاومت در برابر ضربه دارای قیمت بالایی نیز هستند. همچنین به دلیل اهمیت بالای امنیت و ساختار قوی دستگیره‌ها بهتر است از برنده‌های معتبر همچون کاله و داف استفاده نمایید.

چارچوب درب ضد سرقت: یکی دیگر از عواملی که در قیمت درب تاثیر دارد جنس چارچوب آن است، بنابراین در زمان خرید درب ضد سرقت به این نکته توجه داشته باشید که چارچوب درب از فلز با آلیاژ عالی باشد و در محل اتصال ورق‌ها جوشکاری کامل انجام شده باشد.

نوسانات قیمت ارز: یکی دیگر از عواملی که به طور مستیم روی قیمت درب ضد سرقت‌ترک اثر می‌گذارد نوسانات ارزی است. به همین علت قیمت ثابتی را نمی‌توان برای درب‌های وارداتی مشخص کرد.

سخن آخر

بطور کلی در پایان باید بگوییم که در هنگام خرید و انتخاب درب ضد سرقت باید موارد امنیتی، کیفیت و نحوه تولید آن دقت نمایید. گروه تولیدی پرشین درب به عنوان راهنما و مشاور شما را در این مسیر حمایت می‌کند و پشتیبانی خود را از شما دریغ نمی‌کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا