درب ضد سرقت چیست؟

همه ما در زمان کودکی از سرقت یا دزدی وحشت داشتیم و خیلی از ما این ترس را با خودمان به دوران بزرگسالی هم آوردیم. به همین علت می‌توان گفت درب ضد سرقت بهترین گزینه برای پایان دادن به این ترس‌ها می‌باشد.

امروزه یکی از مهمترین بخش‌ها در خانه درب ضد سرقت می‌باشد. شاید این سوال در ذهنتان به وجود بیایید که درب ضد سرقت چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که امروزه بیشتر افراد برای تضمین امنیت خانه خود و وسایل موجود در آن ترجیح می‌دهند از درب‌های ضد سرقت به جای درب‌های معمولی استفاده کنند.

ساختار درب‌های ضد سرقت به گونه‌ایی می‌باشد که از ورود سارقین به داخل خانه و یا فضای کاری شما جلوگیری می‌کند. هر یک از اجزا درب ضد سرقت نقش‌های بخصوصی در ایجاد امنیت دارند.

درب ضد سرقت یا SECURITY DOOR

 

 

این نوع درب‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و در برابر هرگونه ابزارهای برش، اهرم‌های بازکننده در و… مقاومت بسیار خوبی دارند. قفل‌های به کار رفته در ساختار درب‌های ضد سرقت به گونه‌ایی طراحی شده است که امکان دستکاری قفل را غیرممکن کرده. گروه پرشین درب سعی دارد در این مقاله، به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های تولید کننده درب‌های ضد سرقت با کیفیت، اطلاعاتی را به شما مخاطب گرامی ارائه دهد.

تا در زمان خرید اطلاعات کاملی در مورد این نوع درب‌ها داشته باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انوع درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت از لحاظ نحوه باز شدن به دو دسته، بیرون بازشو یا out side door و داخل بازشو یا inside door تقسیم می‌شوند.

البته باید این نکته را نیز خاطر نشان شویم که هر یک از این درب‌ها خود به دو دسته راست بازشو و چپ بازشو تقسیم می‌شوند.

انتخاب درب از نظر نحوه باز شدن بسیار اهمیت دارد، زیرا در صورت انتخاب اشتباه در زمان باز و بسته کردن درب با مشکل مواجه خواهید شد. به طور کلی باید بگوییم که برای درب ورودی منازل مسکونی درب ضد سرقت داخل بازشو انتخاب مناسبی خواهد بود. همچنین بهترین انتخاب برای درب سالن‌های بزرگ که تجمع افراد در آنها بیشتر است درب‌های ضد سرقت بیرون بازشو می‌باشند.

درب‌های ضد سرقت علاوه بر امنیت بالایی که دارند به ورودی خانه شما زیبایی خاصی نیز می‌بخشند.

آیا درب‌های ضد سرقت گران هستند؟

 

 

درب‌های ضد سرقت با مزایایی که دارند، آن چنان مورد توجه کاربران نیستد و محبوبیتی ندارند؛ زیرا معمولا گران قیمت به حساب می‌آیند. اما بسته به متریال‌های بکار رفته در ساختار آن درب قیمتش نیز تغییر می‌کند، و شما می‌توانید با توجه به بودجه خودتان درب ضد سرقت مناسب خانه یا محل کارتان را انتخاب نمایید.

این متریال‌ها طیف وسیعی از چوب تا فولاد را شامل می‌شوند که در هر صورت همه‌ی آنها برای محافظت از فضای داخلی بهترین گزینه می باشند.

در زمان خرید علاوه بر قیمت زیبایی نیز یکی از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار می‌باشد. معمولا درب‌های ضد سرقت چوبی از درب‌های ضد سرقت استیل گرانتر هستند به همین علت درب‌های استیل محبوبیت بیشتری در بین هم رده‌های خود دارد.

در عین حال با اینکه درب‌های ضد سرقت استیل ازانتر از درب‌های چوبی هستند، بازهم کارایی مناسبی دارند و همچنین امنیت خوبی را نیز به کاربران خود هدیه می‌کنند.

درب‌های ضد سرقت تا چه میزان امنیت دارند؟

درب‌های ضد سرقت امنیت بالایی دارند. شاید این سوال برای شما ایجاد شود که ایمنی درب‌های ضد سرقت چگونه آزمایش و مشخص می‌شود؟ گروه پرشین درب پاسخ این سوال را به شما خواهد داد، درب‌های ضد سرقت قبل از گرفتن گواهی و ارائه به بازار آزمون‌های مختلفی را باید بگذرانند و هر کدام از این آزمون‌ها در زمان تست مقاومت، هدف خاصی دارند.

به عنوان مثال:

  • آزمون محکم چاقو زد به درب تضمین می‌کند که هیچکس نمی‌تواند درب را برش دهد.
  • آزمون ضربه این تضمین را می‌دهد که کسی نمی‌تواند درب را بشکند.
  • آزمون ضد سرقت این تضمین را می‌دهد که قفل درب‌های ضد سرقت از نوع دیجیتالی می‌باشد و کسی نمی‌تواند آنها را به راحتی باز کند.
  • آزمون نفوذ این اطمینان را به شما می‌دهد که هیچ وسیله‌ایی وارد متریال درب نمی‌شود.

هر نوع از درب ضد سرقت باید شرایط بالا را دارا باشد تا به عنوان یک درب ضد سرقت و ایمن ثبت شود.

مزایای درب ضد سرقت

برای کسانی که امنیت خانه یا محل کارشان اهمیت زیادی دارد، درب‌های ضد سرقت یک گزینه عاقلانه محسوب می‌شوند. درب‌های ضد سرقت مزایایی بسیاری دارند و مهمترین این مزایا جلوگیری از نفوذ افراد سودجود می‌باشد و کاربران خود را از ایمن بودن محیط مطمئن می‌کند.

گروه پرشین درب در این قسمت از مقاله سعی دارد تا بخشی از مزیت‌های درب‌های ضد سرقت را برای شما بازگو کند:

  • امنیت منازل و محل کار

درب‌های ضد سرقت برای افزایش امنیت خانه و محل کار شما به چندین روش کار می‌کنند. قاب این نوع درب‌ها محکم و سفت است و اغلب از جنس فولاد یا آهن فرفورژه هستند که این ویژگی سبب شده تا این مدل از درب‌ها امنیت بیشتری نسبت به درب‌های خارجی معمولی با قاب‌های چوبی یا پلاستیکی داشته باشند.

درب با قاب فولادین و یک صفحه از جنس استیل ضدزنگ، نه تنها نفوذ افراد به داخل را دشوار می‌کند همچنین باعث ماندگاری و طول عمر درب می‌شود. یکی دیگر از متریال های مهم درب ضد سرقت قفل آنهاست. برای داشتن امنیت بیشتر بهتر است دستگیره درب ضد سرقت به سیستم هوشمند نیز مجهز باشد.

  • حفاظت از محل در برابر مزاحمان

درب ضد سرقت به علت ایجا تصور اینکه خانه شما از امنیت خوبی برخوردار است، بنابراین به یک عوامل بازدارنده برای متجاوزان تبدیل خواهد شد. به گفته کارشناسان سارقین با دیدن درب ضد سرقت نه تنها از نظر فیزیکی منصرف می‌شوند بلکه از نظر روانشناسی نیز احساس می‌کنند تلاش آنها برای عبور از چنین درب مجهزی امکان پذیر نیست.

  • به ارزش مکان استفاده شده اضافه می‌کند

یکی دیگر از مزایای درب ضد سرقت این است که به محل بکار رفته ارزش افزوده می‌بخشد. درب‌های ضد سرقت جذابیت زیادی دارند زیرا در انواع سبک‌ها و طرح‌ها تولید و به فروش می‌رسند. همچنین شما می‌توانید درب مورد نظرتان را بسته به نوع و سلیقتان به گروه پرشین درب سفارش داده و درب ضد سرقت متناسب با سلیقه و بودجه‌تان را تحویل بگیرید.

گروه بزرگ تولید کننده درب‌های ضد سرقت پرشین درب از شما بابت همراهی ما تا پایان مقاله تشکر می‌نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا